Najczęściej zadawane pytania

Mój kot ma specjalne potrzeby. Czy w takim pokadku nie jest dla nas?

Oczywiście, że tak! Jeśli Twój kot ma specjalną dietę lub alergię pokarmową, możesz zapisać je w następującej kolejności. Zawartość boxu dostosujemy do niego. A jeśli ewentualnie się pomylimy, chcielibyśmy wymienić produkt na niepasujący.

Czy mogę kupić więcej subskrypcji na raz?

Oczywiście. Włóż do koszyka tyle subskrypcji, ile chcesz się dobrze bawić. Można również zamówić jedno pudełko i poddzielone na kilka pouchatych objektych rodziny.

Czy mogę zaczynieć wykonanie prenumeraty lub ządzienie z nią rezijnować?

Wyraźnie. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto klienta. Znajdziesz tam opcję czasowego
wstryzmania prenumeraty na czas nieokreślony lub anulowana płatność za wybór 2 miesiące.

Jak zmienić częstotliwość subskrypcji:

Jak zmienić dzień płatności automatycznej:

Puszysta subskrypcja dotarła uszkodzona. Co powinienem zrobić?

Jeśli na pierwszy rzut oka przesyłka jest uszkodzona, nie odbieraj jej. Spis z kurierem szkody
i napisz do nas na adres ahoj@chlupatepredplatne.cz. Wyślemy do Ciebie nową dostawę.

Jeśli któryś z produktów znajdujących się w środku paczki jest uszkodzony, napisz na adres ahoj@chlupatepredplatne.cz,
a my wymienimy produkt.

Mój kot wyrósł z młodszego kota na dorosłego kota lub z dorosłego kota na starszego. Czy mogę zmienić wiek?

Mój kot wyrósł z młodszego kota na dorosłego kota lub z dorosłego kota na starszego. Czy mogę zmienić wiek?
Jeżeli chcesz zmienić rozmiar kota dla którego przygotowujemy pudełka napisz
hello@chlupatepredplatne.cz, chętnie dostosujemy prenumeratę.